poniedziałek, 28 lipca 2014

Tylko dens ma sens

  Moja przygoda z tańcem zaczęła się w wieku pięciu lat. Trzy lub cztery miesiące zabawy, raczej na luzie i bez większych efektów. Po kilku latach ponownie nadarzyła się okazja. Nikt nie musiał mnie namawiać, sama czułam, że to dla mnie. Choć i tym razem czegoś zabrakło. Miałam osiem lat i wiedziałam, że za dużo się tu nie nauczę. Po niespełna dwóch sezonach rozsypało się, a ja znałam jedynie krok podstawowy do cha-chy. Dwa lata przerwy i znowu szansa. Tym razem było zupełnie inaczej, bardziej profesjonalnie. Duży wycisk na treningach, dyscyplina, a nawet łzy. Ale nie zniechęcałam się, zaczęłam pracować jeszcze więcej. Nie było łatwo. Ale, co najważniejsze, był autorytet. Ktoś, kto pomógł mi zakochać się w tańcu, odnaleźć siebie. I tak jest do dziś.

 Taniec towarzyski stał się moim życiem, moim wewnętrznym pulsem, ale również sposobem na odrzucenie monotonii dnia codziennego, zapomnieniem. Kiedy tańczę próbuję dać z siebie jak najwięcej, przede wszystkim jednak uśmiech dla innych i do losu, który pozwala mi spełniać moje marzenie i dzielić się nim z innymi. Na treningach spełniam się, oddaję się mojej pasji bez reszty. To niesamowite uczucie móc wirować w rytm muzyki i czuć, jak szczęście krąży w żyłach i dochodzi aż do serca, by następnie rozpłynąć się po całym ciele. 

 Ważne jest, aby mieć swoją pasję, która sprawia radość, ale pozwala również przeżyć trudne chwile. Ja już wybrałam. Dlaczego właśnie taniec towarzyski? Za jego poczucie estetyki, precyzję wykonania, harmonię muzyki, rytmu, ruchu, intelektu i emocji. Poza tym, każdy styl taneczny reprezentuje oddzielną kulturę, wiąże się z pewnym sposobem bycia. Taniec towarzyski to moje życie.

A co jest Waszą największą pasją?
 

23 komentarze:

  1. ciekawą masz pasję ♥
    moja pasja to blogowanie i fotografia,staram się rozwijać to co kocham♥

    buziaki:*
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją pasją jest sport! :)
    +obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja najwiekszą pasja jest sport i bloggowanie . Dobrze że się nie poddawałaś bo pewnie teraz byś żałowała jakbys się poddała
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam grać na pianinie :)

    Zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zaobserwujemy się nawzajem? :3
    fovingues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam tańczyć !:) Świetny blog, obserwuję i liczę na to samo :*

    http://annabell-xoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie zapowiadający się blog :)
    Taniec to piękna pasja...
    Na pewno tu jeszcze zaglądnę ;)
    Tymczasem zapraszam do mnie :)
    Też dopiero startuję i każde wsparcie jest na miarę złota! :D
    http://meglovesfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Taniec jest magią - świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. W tej chwili nie mam żadnej pasji niestety ;(

    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)
    http://justinowa8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tańczyć, mimo że nie umiem. Jest to fajne zajęcie! :)
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie umiem tańczyć :c ale nie żałuje bo mój chłopak też nie jest uzdolniony w tym kierunku :D za to chyba mogę powiedzieć że lubię swój przyszły zawód i traktuje go poniekąd jak przyszłą pasję :)
    Obserwuje + :) wpadnij do mnie sprawdzić czy Ty również
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moją największą pasją jest moda i oczywiście śpiewanie :) Ostatnio zastanawiałm się czy nie dawać swoich covrów na yt, ale jakby ktoś poważnie potraktował 12-latkę :/ Jeszcze się nad tym zastanowię, ale myślę, że uda mi się przynajmniej wybić w świecie blogowania :> A co do tematu posta to też uwielbiam tańczyć, myślę, żę uda ci się pójść w stronę tańczenia ^^
    Jeśli jesteś zainteresowana wymianą obserwacja za obserwacje, odpisz u mnie!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tańczyć nie lubię, ale za to gram od kilku lat w orkiestrze ;)
    alwaysandforeverjustme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moją pasją jest blogowanie, vlogowanie iraz fotogragia.

    Obs za obs? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie.

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny blog dziewczyny :) Trzymam kciuki!

    Dziękuję za miły komentarz u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam pozować do zdjęć, hyhy ^^
    Po tym jak opisałaś taniec... widać, że na prawdę się tym interesujesz i kochasz to co robisz. :)
    Oczywiście zaobserwowałam i liczę na to samo z twojej strony. :D
    Zapraszam !
    http://fashion-is-my-life15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, ze masz taka pasje :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana u mnie do LBA więcej tutaj: http://annabell-xoxo.blogspot.com/2014/08/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała pasja, chciałabym umieć tańczyć, bo w parze totalnie mi nie idzie... a co do mojej pasji... chyba nie mam żadnej i to mnie przeraża po części. Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajną masz pasję,ja kiedyś tańczyłam.....przez 3 miesiące haha

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też kiedyś tańczyłam ale stwierdziłam że to nie dla mnie , teraz próbuje odnaleźć siebie ,staram się odkrywać wszystkiego po trochu by dowiedzieć się co jest naprawdę dla mnie . ;D

    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Również kocham tańczyć choć nie umiem obecnie chodzę na zumbe i uwielbiam to ♥ Co do pasji hmm malowanie, fotografia i makijaż no i snowboarding Świetnie zaczynacie , piękny blog

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, wspaniale miec taka pasje ktora rozwijasz tyle czasu, oby tak dalej :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń