sobota, 26 lipca 2014

Miętowe imieniny z nutką kakao

Witajcie kochani! Dawno nic tutaj nie pisałam, więc wpadam z niewielkim sprawozdaniem z tego, co się dzisiaj u mnie działo. :)

 Dzień jak dzień... Wstałam, ubrałam się, trochę ogarnęłam. Jednak później wybrałam się z Malwiną, aby kupić prezent dla naszej koleżanki - Ani, która dzisiejszego dnia obchodzi imieniny . Początkowo całkowicie nie wiedziałyśmy, co wybrać, ale po pewnym czasie wpadłyśmy na pomysł zakupu bluzki, dwóch lakierów oraz czekolady dla osłody z czego Ania bardzo się ucieszyła. :) 


 Po zakupie prezentu rozdzieliłyśmy się do domów, aby się przygotować. Po około godzinie, wraz z Anią ruszyłyśmy do Caffe Domku uczcić jej imieniny. Zamówiłyśmy sobie lody (wzięłam miętę z czekoladą, Kit-Kat oraz mój ulubiony smak orzechów), po czym wręczyłyśmy Ani prezent, z którego jak wcześniej wspomniałam, bardzo się ucieszyła. Oprócz niesamowitego smaku lodów, towarzyszyła nam ciekawa rozmowa, sympatyczna atmosfera oraz pewna gra - Pop Song Quiz. Polegała ona na zgadywaniu piosenek, ich wykonawców oraz pewnych urywków tekstu. Okazałam się być w to całkiem dobra. Świetnie się bawiłyśmy jedząc lody, zgadując piosenki i siedząc na świeżym powietrzu. Niestety pogoda troszkę nam nie dopisała, gdyż w połowie spotkania zaczęło padać, ale to jednak nie zmieniło naszych humorów. 


 Całe spotkanie przebiegło dosyć szybko, nawet nie zauważyłyśmy, kiedy trzeba było wracać do domu. Niestety, wszystko co dobre, szybko się kończy. Mam nadzieję, że spotka mnie jeszcze wiele takich chwil i będę mogła się z Wami nimi podzielić.

Życzę Wam miłego czytania i pamiętajcie złożyć życzenia wszystkim Annom. Do następnego, buziaczki ;*

12 komentarzy:

  1. Fajny post :)

    http://nadi-natii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy blog dziewczyny <3
    Piękne zdjęcia :)
    Miłego wieczoru :)

    realweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia i wspanaily wygląd bloga . Miłego wieczoru <3
    Obserwujemy? Jeżeli tak to zaobserwuj i daj mi znać na 100% i ja zaobserwuje :)
    1perfectdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. o, jakie to fajne że świętujecie imieniny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że fajnie spędzony dzień! Fajny zrobiłyście prezent! :)))

    http://onceethought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog :)
    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post , mniam lody ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. pychotka!

    zapraszam tu:
    http://polinakruk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post :)
    Ale mi narobiłaś smaka na lody

    http://ula-ulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post :D naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń