sobota, 19 lipca 2014

TAG: About us

Hej   
 Dzisiaj zapraszamy Was na lekką innowację bloga, tj na TAG: About Us (jak w tytule). Pytań jest 36. Są dość proste i krótkie. Nic groźnego! Wręcz bardzo lekkiego, a Wy w końcu będziecie mięli okazję dowiedzieć się czegoś więcej o nas. Jednak, jeśli macie do nas więcej pytań, zapraszam na ask.fm: CravingxSummer. No to zaczynamy!


1. Jak masz na imię?
 Malwina: Malwina, przecież wiecie :)
 Paulina: Paulina

2. Kiedy masz urodziny?
 M: 2 maja
 P: 16 grudnia

3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
 M:Jeszcze nie studiuję... Na razie chodzę do liceum, ale w przyszłości chciałabym studiować architekturę i urbanistykę lub grafikę użytkową i komunikację wizualną.
 P: Nie studiuję. Chciałam być fryzjerem.
4. Czy masz chłopaka?
 M: Nie, ale nie zaprzeczę, chciałabym. :)
 P: Nie, nie mam
5. Jakiej muzyki słuchasz?
 M: Różnie, to zależy od nastroju. Ale przeważnie słucham indie rock, rock alternatywny i indie pop.
 P: Właściwie jestem otwarta na każdy rodzaj muzyki, nie ograniczam się do jednego. ;)
6. Czy pracujesz?
 M: Nie, nie pracuję.
 P: Nie
7. Czego szukasz w drugiej osobie?
 M: Szczerości, poczucia bezpieczeństwa, zrozumienia, akceptacji, pasji.
 P: Wsparcia
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
 M:Mama, przyjaciółka, albo kumuluję smutek w sobie, co wiem – nie jest najlepszym rozwiązaniem. Wolę słuchać, aniżeli obarczać swoimi problemami innych. Tutaj wygrywa moje dążenie od wiecznego perfekcjonizmu, czyli gdzieś z tyłu głowy pojawia się myśl: "Jak to, JA nie poradzę sobie ze swoimi problemami!?" Bullshit.
P: Do przyjaciółki lub siostry.
9. Ulubione jedzenie?
 M: Od zawsze, na zawsze - NALEŚNIKI! <3 ... no i tarta z owocami. :)
 P: Pierogi! <3
10. Ulubiona część garderoby?
 M: W sumie, nigdy nie myślałam o tym w ten sposób, ale chyba legginsy - za ich uniwersalność.
 P: Buty.
11. Czy masz zwierzątka?
 M: Zastanawiam się nad zakupieniem świnki morskiej, psa lub kota, co w grę wchodzi dopiero po remoncie. Aktualni, nie mam żadnego zwierzaka, ale kiedyś miałam chomiki.
 P: Owszem, mam. Jest to królik.

12. Ulubione miejsce?
 M: Galeria Handlowa :D
 P: Zdecydowanie plaża, plaża i jeszcze raz plaża.
13. Czy masz drugie imię?
 M: Tak, Maria
 P: Mam, Róża
14. Ulubiony przedmiot w szkole?
 M: Matematyka
 P: Również matematyka
15. Ulubiony napój?
 M: Oczywiście, moje ukochane Aloe na pierwszym miejscu. Ale lubię też AriZonę - White Tea i Clik (też obowiązkowo aloesem).
 P: Woda z sokiem malinowym.
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
 M: 
  
 P:  

17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
 M: Dla dziewczynki: Luiza, Łucja lub Juliana; dla chłopca: Wiktor, Igor lub Błażej
 P: Jeżeli byłaby to dziewczynka dałabym jej na imię Alicja lub Amelia, jeżeli chłopiec nazywałby się Maciej.
18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
 M: Tańczę sportowy taniec towarzyski i jeżdżę na rolkach
 P: Jeżeli liczy się rower i rolki to tak :)
19. Ulubiona książka?
 M: "Wiedźmin - Ostatnie życzenie" A. Sapkowskiego
 P: Nie mam ulubionej, choć najbardziej w głowie siedzi mi "Pandemonium".
20. Ulubiony kolor?
 M: Biały i czarny
 P: Czerwień i biel 
21. Ulubione zwierzątko?
 M: Świnka morska *.*
 P: Nie mam ulubionego. 
22. Ulubione perfumy?
 M: Euphoria Calvin Klein
 P: Beyonce Pulse, najlepszy zapach, jaki można stworzyć *.*
23. Ulubione święto?
 M: Boże Narodzenie, lubię klimat tych świąt.
 P: Urodzinki i Boże Narodzenie.
24. Czy skończyłaś liceum?
 M: Jeszcze nie, jestem w drugiej klasie.
 P:  Zacznijmy od tego, że nawet nie zaczęłam.
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
 M: Tak, wiele razy... Byłam we Francji, we Włoszech, w Monako, Grecji, Turcji i Niemczech... chyba to wszystko. :)
 P: Nie, nie byłam.
26. Czy mówisz w innych językach?
 M: Uczę się angielskiego i rosyjskiego.
 P: Płynnie, nie
27. Czy masz rodzeństwo?
 M: Nie
 P: Mam siostrę
28. Ulubiony sklep?
 M: H&M, Cubus i SinSay
 P: House. 
29. Ulubiona restauracja?
 M: Green Way/ Bio Way
 P: Nie posiadam.
30. Czy lubisz szkołę?
 M: W sumie, trudno mi jest odpowiedzieć na te pytanie. Z jednej strony tak, bo poznaję nowych ludzi, których zapewne nie poznałabym, nie chodząc do szkoły. Poza tym, spotykam się w niej ze znajomymi i przyjaciółmi... Ale z drugiej strony, kiedy pomyślę, o tych wszystkich sprawdzianach i czasie, który muszę poświęcać na codzienne dojazdy do niej... to sama nie wiem.
 P: Właściwie, to chyba tak.
31. Ulubiony youtuber?
 M: Youtuberki! - Szparagi
 P: Stylizacje i Causeiloveu1
32. Ulubiony film?
 M: My Little Princess i Black Swan
 P: Filmu nie mam, ale serial owszem :) Pamiętniki Wampirów oraz The Originals.
33. Ulubiony program w telewizji?
 M: Dance Moms
 P: Jeżeli to program to 'U Kardashianów'.
34. PC czy Mac?
 M: Nigdy nie miałam Maca, więc PC
 P: PC
35. Jaki masz telefon?
 M: Samsung Galaxy SIII
 P: Zostawmy to bez komentarza...
36. Ile masz wzrostu?
 M: 170cm 
 P: 169cm

 

4 komentarze:

  1. Fajnie, że zrobiłyście taki TAG na początek, dużo się o was dowiedziałam ;3
    Poklikałybyście u mnie w linki w poście? Zabiegam o współpracę i to na prawdę dla mnie ważne.
    Oczywiście się odwdzięczę :)
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/2014/07/sheinside-poraz-drugi.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, chętnie pomożemy :) My, blogerki, powinnyśmy się wspierać :*

      Usuń
  2. Super Tag :D

    Zapraszam: http://ciciaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny desing !
    obs=obs? Ty zacznij, a ja na pewno skończę
    zoeslifexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń