piątek, 25 lipca 2014

Miszmasz z moich ostatnich dni

Hej  ♥  
Zacznę od standardowego pytania: Jak mijają Wam wakacje?
 http://www.iv.pl/images/43224111803428231964.jpg
 Już na samym początku lata, postanowiłam, że te wakacje będą moimi najlepszymi i zrobię wszystko, aby mój plan wypalił. Mimo że, w sumie przez cały lipiec pracuję to i tak, wszystko jeszcze przede mną! Przeważnie kończę pracę o osiemnastej, więc nie jest najgorzej! Tym bardziej, że codziennie ktoś mnie tu odwiedza. Niestety, jestem już trochę zmęczona tą monotonią, bo każdy mój dzień wygląda tak samo. Wstaję około 9:00, następnie sprawdzam telefon, Instagram, Ask, YouTub, Snapchat itp. (taki mój poranny rytuał) i biorę prysznic. Oczywiście poranek bez zielonej herbaty, to nie poranek, więc zawsze do śniadania, mimo wysokiej temperatury na dworze, piję kubek tego cudownego napoju. Pracuję od 10:00... i czas jakoś leci. W między czasie słucham muzyki, czytam książki, jak wpadną dziewczyny to gramy w karty lub Pop Song Quiz, no i gadamy. Ostatnio też zaczęłam oglądać pewien serial - Skins i muszę przyznać, że już go uwielbiam. w sumie oglądam go od wtorku, a jestem już w drugim sezonie! Naprawdę wciąga :). Mówi o problemach nastolatków i to mi się w nim podoba. Zdecydowanie jest wart polecenia, więc jeśli ktoś miał zamiar go obejrzeć, niech zrobi to teraz! Po pracy, zazwyczaj wychodzę gdzieś z Paulą i Anią. Lecz nie mogę powiedzieć, że cały ten miesiąc był do dupy!
 http://www.iv.pl/images/43224111803428231964.jpg
 W drugim tygodniu lipca byłam z Ewcią, koleżanką z klasy, na koncercie Mrozu i Donatana&Cleo. Było rewelacyjnie! Tydzień później wybrałyśmy się do kina na horror "Zbaw nas ode złego". Głównym bohaterem filmu jest nowojorski policjant Ralph. Od momentu przyjęcia przez niego zgłoszenia o domowej awanturze, zaczyna być wciągany w świat, w którego istnienie w ogóle nie wierzył. W sprawie pomaga mu znający się na egzorcyzmach ksiądz. Nie obeszło się oczywiście bez zakupów.
http://www.iv.pl/images/43224111803428231964.jpg
 W tym roku pracuję tylko w lipcu, więc w sumie następny tydzień jest moim ostatnim. Oczywiście plany na sierpień już mam! W pierwszy dzień miesiąca wybieram się na zakupy, więc spodziewajcie się postu typu "haul". Jadę też do Liwii - mojej kuzynki i pewnie spotkam się tam z Vsti (moją koleżanką). Zapewne pójdziemy w trójkę do kina. Chciałabym zobaczyć nowego Step Up'a. 16 sierpnia są "urodziny" mojej szkoły tańca, więc może będzie jakaś imprezka? Moje słodkie, wakacyjne lenistwo zakończy się 18 sierpnia, kiedy to jadę, jak co roku, na obóz taneczny.

Powracając do pytania: 
A jak Wam mijają wakacje? Piszcie :) !!!

16 komentarzy:

  1. Wakacje mijają Super , nie chce się rozpisywać hahah :)

    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny post, ja nie mam planow. Wakacje mijaja mi nudno, jak zawsze zreszta c:


    http://stay-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog! :D
    Naprawdę bardzo mi się tu podoba *.*
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie, a na 100% się odwdzięczę :) http://fashionnmix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właściwie tez staram sie jak najlepiej wykorzystać te wakacje, ale obóz taneczny wydaje sie byc świetnym pomysłem :)
    Co do horroru: jak bardzo straszny był? :D

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę niestety przyznać, że film nie był zbyt dobry... Może trochę bardziej przypominał film sensacyjny, tyle że z opętaniami na pierwszym planie, niż prawdziwy horror. Szybko zaczyna nużyć, tym bardziej, że reżyser zamiast skupić się na straszeniu i budowaniu odpowiedniej atmosfery, nadal siedzi w stylistyce kina sensacyjnego.

      Usuń
  5. Mi wakacje trochę nudno.


    Pisałaś, że mnie obserwujesz, ale sprawdziłam to i NIE ma Cię w obserwatorach :/


    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno źle sprawdziłaś, bo obserwuję Twojego bloga... Mam go na liście. Poza tym, czy to takie ważne, żeby tu o tym pisać!?

      Usuń
  6. bardzo ciekawy blog, nie wiem tylko dlaczgo dopiero teraz na niego trafilam :)

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeja Cleo ! :) Zazdroszczę :) ! Też bym chciała być na jej koncercie (ich) XD
    http://nussy99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz fajnie ;) A moje wakacje mijają za szybko! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie masz, że jedziesz na obóz taneczny ;)
    Mam pytanie: Same robiłyście design bloga czy u kogoś zamawiałyście? :))

    OdpowiedzUsuń
  10. musiało być świetnie :)
    bardzo ciekawy blog, będę zaglądać tu częściej :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie, jeżeli spodoba Ci się mój blog - zapraszam do obserwacji

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń